1. Převzetí lyží
• Lyže k servisu přijímáme osobně na naší pobočce.
• Při převzetí lyží k servisu provede náš technik kontrolu stavu lyží a dohodne se se zákazníkem na rozsahu servisních úkonů.
2. Rozsah servisu
• Servisní služby nabízíme v rozsahu uvedeném v ceníku.
• Případné dodatečné práce, které nebyly sjednány při předání lyží, budou provedeny pouze po předchozím souhlasu zákazníka.
3. Cena servisu
• Cena za servisní úkony je stanovena podle aktuálního ceníku, který je k dispozici na pobočce nebo na našich webových stránkách.
• Přesná cena servisu bude stanovena při převzetí lyží, a zákazník bude o ní informován před započetím prací.
4. Platba
• Platba za provedené servisní úkony se hradí při převzetí opravených lyží.
• Přijímáme platbu v hotovosti, platebními kartami a případně dalšími způsoby dle aktuální nabídky.
5. Doba servisu
• Standardní doba provedení servisu jsou 2 pracovní dny. V případě zvýšené poptávky, například v sezóně, se doba servisu může prodloužit.
• O dokončení servisu a možnosti vyzvednutí lyží bude zákazník informován telefonicky nebo e-mailem.
6. Vrácení lyží
• Lyže je nutné vyzvednout do 5ti dnů od oznámení o dokončení servisu. Po tomto termínu si účtujeme skladovací poplatek ve výši 100 Kč za každý den.
• Lyže budou vydány pouze na základě předložení potvrzení o přijetí do servisu.
7. Odpovědnost a záruka
• Na provedené servisní úkony poskytujeme záruku v délce 6 měsíců. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení a mechanické poškození způsobené nevhodným používáním lyží.
• Půjčovna nenese odpovědnost za vady způsobené nevhodným skladováním nebo nesprávným používáním lyží po provedení servisu.
8. Nevyzvednuté lyže
• Pokud si zákazník nevyzvedne lyže do 30ti dnů od oznámení o dokončení servisu, budou lyže považovány za opuštěné a mohou být prodány k úhradě nákladů na servis a skladování.
9. Osobní údaje
• Zákazník souhlasí se zpracováním osobních údajů za účelem provedení servisu a komunikace týkající se zakázky.
• Osobní údaje jsou zpracovávány v souladu s platnými právními předpisy na ochranu osobních údajů.
10. Storno podmínky
• Pokud zákazník požaduje zrušení objednaného servisu, musí tak učinit nejpozději do 24 hodin od zadání zakázky. Po tomto termínu bude servis účtován v plné výši.
Předáním lyží k servisu zákazník souhlasí s výše uvedenými podmínkami.

